Bubu szappanoperája

Tulajdonképpen mások számára ez baromi unalmas lehet, de nekem meg muszáj kiírnom magamból a dolgokat (problémákat, érzéseket) és mivel kézzel írni nem szeretek így inkább legépelem:) ha érdekel olvass bele, lassan már olyan lesz mint egy szappanopera, nagy sírásokkal, boldogsággal kitagadással, küzdelmekkel...ez az én saját szappanoperám.

IndaFotó képek

Friss topikok

Linkblog

No.1. Kedd

2008.06.18. 00:10 | BuBu | Szólj hozzá!

Huhh...hát sikeresen kialudtam magam, medencéztem és tengerpartoztam csodaszép szinem van már most:)...Ma 11kor felkeltem lesétáltam a 3 gyerekkel a tengerpartra pihengettem, olvasgattam...és persze pesztráltam a kölköket:) édesek majd megzabálom minda 3at olyan cukik, néha nevelni kell őket de csak nagyon ritkán. Henit a legidősebbet(8) megtanítottam ma úszni, és ,már végre nem kell űszógumit használnia és már ha beugrott nem fulladt meg hanem simán ugy ahogy volt meg maradt és kiuszott magától:) olyan büszke voltam magamra is meg rá is! Aztán az egyik anyuka megkért hogy az ő kicsike lányát is tanitsam meg, mert látta hogy miylen gyosan ment nekem a Henivel:) Aztán tudni kell hogy a Kolos a középső gyerkőc(5) fél a viztől, belemegy de csak uszogumival és nem lehet dobálni se semmi hasonló mert kiborulunk hogy jajj be ne essünk.De rávettem hogy bizzon bennem és már velem uszogumi nélkül jön be és egyszerüen cuki meg már mászkál magától a medencében:) Majd ezen a héten még egy kicsit ráhajtok és megtanitom uszni:)
Tengerparton vettem gyönyörű napszemcsit, négerektőlXD jellemző, nem is tudtam levakarni magamról őket...de bejöttek uszni velem sok hosszt a tengerbe jókat beszélgettünk úszás közben, bár kissé tüdő kiköpős volt s dolog merta uszni tempozni meg beszélgetni angolul nem lehet mostmár ezt is tudom:D. Aztán napoztam ott...Jajj ma találkoztam terminátor feleségével...190 centi, teljesen barna,kockés hasizom, markáns állak, erős izmos vállak, 45-ös láb, szőkitett 2 centis frizu plusz szemöldök, brutál nagy ajkak, és egy bodybuilder combszerkezet...és 90es szilikon mell monokiniben.Enyhén volt durva az egész ahogy kinézett...gyerekei detto izomgyurik és megjelent az apuka (sirő-röhögőgörcs) egy 50kilós, 200centi, 20 centi széles nyúlgerinc pasi... ott ránk jött a röhöghetnék az biztos:) Nem tudtam melyik a nő gondoltam hogy  aszilikon mellő de a fárje az nőiesebb volt ugyhogy abban maradtam hogy a nyulgeric marad a női egyén csak szex közben átcsuszott a pasira, vagy nem tudom. De érdekes látványt nyujtottak egymás mellett. De a kedvencem az átlag 150 es nők - 150 mély, 150 széles, 150 kiló és kb 150 felé halad a korban. Nyomatták a jó kis mellnélküli szerkójukban...hihetetlenül szennyezték a szemem világát, és rontották az utcaképet a lényeg nem voltak vmi esztétikusak az biztos!! És amikor mondom oké leveszem a felsőm amugy is ki akart járni belőle a mellem, benyomtam a monokini dolgot erre még én voltam lenézve általuk a feszes mell feszes has miatt! hááát majdnem mondtam nekik vmit! de inkább csöndben maradtam:)és uszkálgattam:)na most már megyek levágom magam olvasni mert kissé fáradok! csóközön mindenkinek holnapi bezsámolók is lesznek !!!

A bejegyzés trackback címe:

https://wildrose.blog.hu/api/trackback/id/tr43526430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása