Bubu szappanoperája

Tulajdonképpen mások számára ez baromi unalmas lehet, de nekem meg muszáj kiírnom magamból a dolgokat (problémákat, érzéseket) és mivel kézzel írni nem szeretek így inkább legépelem:) ha érdekel olvass bele, lassan már olyan lesz mint egy szappanopera, nagy sírásokkal, boldogsággal kitagadással, küzdelmekkel...ez az én saját szappanoperám.

IndaFotó képek

Friss topikok

Linkblog

No 4. péntek az eleje pff a vége happy

2008.06.20. 22:08 | BuBu | Szólj hozzá!

Nos hát tegnap nem sok ha ngulatom volt a géphez, ugyhogy ezért nem volt benyomva semmi és ki is maradt a nagy mesélés a napról. Hát nem is baj mert igazából tegnap nem történt semmi azon kivül, hogy Bandi már 2 napja hülye, idióta balfácán bunkósággal keveredve...és persze ehhez hozzá járul az őt utálatom és ezért eléggé zavaros és viharos az egész. Jaaa és hogy ezt minden tetézze, persze napszurást kaptam és erre éjszaka jöttem rá, le is kellett mondanom a tegnapi uszásoktatást meg a gyerekpesztrálást...:S..még mindig fáj a fejem de a tegnapi az nagyon durva volt. hányinger, szédülés fejfájás és hidegrázás...nagyon király volt, kb ugyéreztem magam mint a mosorongy. Ezért pihentem és olvastam, nem mentem sehova egyszerüen introvertált lettem és antiszoci, de mára rendbe jöttem és már mentem is gyerekekre vigyázni és tanitani.:)
Mai nap:

Ma hát hogyne, hogy Bandi vitűzott és morgott, reggeltől kezdve nem volt egy kedves szava, Viszont kárpótolt az hogy 11től végig azzal a családdal voltam akinek a gyerekeire vigyázok és tanitom őket uszni ma 8an voltak ugyhogy rendesen kellett rájuk figyelnem de nagyon jófejek voltak, csak hát 8an 8 felé:) de ehhez hozzá járult hogy megérkezett a legidősebb testvér tegnap elött csa elfelejtettem leirni mert ugy gondoltam nem érdemes, de sajnos NAGYON is az!! uhh megjelent és elolvadtam 25 éves fél belga és magyar,gyönyörű tengerkék szem ami mindig mosolyog rám, és szinte fekete haj kisportolt test, olyan izmos hogy behalok és 198 cm:D szal ideál hát mondjuk angolul el lehet vele kommunikálni de töri a magyart is nagyon édes. Jaaa és ugy néz ki hogy tetszem neki kicsit, ez ilyen szerelem első látásra feeling volt igy kettönk között, 2 napja ismerjük egymást és egyszerüen nem tudunk nem egymásra nézni és nem egymással foglalkozni..Sose éreztem még ilyet, de kétség kivül nagyon tetszik:) Igazából ma egésznap velük voltam és mivel az ő 4 tesójára vigyázom, ezért sokat vagyunk együtt-nem is baj mert tényleg nagyon passzol a dolog. Tegnap mivel baromi szarul voltam, kivonultam a teraszra aludni éjszaka, eleve pár napja jobb ott kint aludni függőágyban, mondjuk ez a ház ahol lakom az az övék, most a ház másik részébe Mathias a 25 éves fiuk költözött fel,ugyhogy most a nappalin, konyhán, meg a fürdőszobán osztozunk. Tulajdonképp, olyanok vagyunk mintha évekóta együtt élnénk, tökéletes harmónia, tegnap amikor ott remegetem a hidegrázás miatt lefeküdtem a függőágyra ki voltam...kijött hozzám, hogy szolidaritásból ő is együtt alszik velem, néztem is hogy na d emsot akkor mi van, most mellettem alszik e vagy odajön és hoz magának egy saját függőt,mondtam hogy csüccs le mellettem és sajnos mivel eléggé kimerültem már akkor, 2 órát még beszélgettünk vagyis csak saccolom de nem tudom majd ma megkérdezem tőle, mert totál elhagyott az időérzékem. De lényeg a lényeg, hogy egymás karjaiban aludtunk el és nagyon jó volt ugy kelni hogy vki megcsókolgatja a fejed búbját és végig simit az arcodon, és jó volt igy kelni. Nem ugy ahogy általába felszoktam kelni "kapkodd magad, kelkjél föl bazd meg!" na mind1 ez igy egy fajta élet. Ma elmentünk du lesétáltunk a sziklákhoz és romantikázgattunk, megmutattam neki azt a helyet amit akkor találtam amikor idejöttünk, az öböl kellős közepén lévő kis sziget, csak ugy tud átmenni az ember hogyha rövid nadrágban emgy és besétál az aszály idején mert dagálykor már uszni kell oda mert derékig vizes lenne az ember:) Na de besétáltunk és ott nézegettük a halakat meg rákocskákat. És nemrég néztük meg a naplementét:) az is gyönyörű volt. Nem is merek bele gondolni hogy ennek milyen folytatása lehet, most azt beszéltük hogy a mának élünk és akkor majd ielött elutaznék megbeszéljük a dolgot. De addig semmi rosszat nem akarok hallgatni. Na és ha minden rendben megy akkor ma is együtt alszunk el mert a tegnapi full bekomálás mind2nek nagyon tetszett...Nos mostanra sikerült lefektetnem a gyerekeket és sikerült, midnent rendbe raknom. Még maradt egy kis sali meg egy kis rák,lehet hogy még azt megeszem de lényeg a lényeg, hogy végre nem egyedül leszek:)Most csak tökéletes boldogságot és megnyugvást érzek.
Ja csak van egy kis probléma, nyomul rám ezerrel egy idős pasas, de nem nagyon akarom belekeverni őt is a dologba...nem is tudom még régen együtt dolgoztunk és ezért kissé most betalált és nyomul ezerrel mint a duracell nyuszi, de hősiesen állom a sarat.:)Majd erről részletesebben kvi napon!

na puszi mindenkinek!
ui.:Bocsi Pupukám hogy ezt nem irtam meg neked emailben, de majd mesélek neked részetesebben, bár ost tudom, hogy te is el vagy foglalva a Pétereddel de azért csak h tudd még igy is hogy nem vagyok egyedül Hiányzol!! ha hazamegyek muszáj lesz találkoznunk, mert tul sok a mesélni valóó!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://wildrose.blog.hu/api/trackback/id/tr93531466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása