Bubu szappanoperája

Tulajdonképpen mások számára ez baromi unalmas lehet, de nekem meg muszáj kiírnom magamból a dolgokat (problémákat, érzéseket) és mivel kézzel írni nem szeretek így inkább legépelem:) ha érdekel olvass bele, lassan már olyan lesz mint egy szappanopera, nagy sírásokkal, boldogsággal kitagadással, küzdelmekkel...ez az én saját szappanoperám.

IndaFotó képek

Friss topikok

Linkblog

Az ideút!... fárasztóan brutális péntek 13!!!:D

2008.06.16. 22:19 | BuBu | Szólj hozzá!

Nos ugy kezdődött, hogy pénteken mentem anyámmal melózni. ELvittük MInnie-két a babysitteréhez:) nagyon nyüszitett a drágám amikor ott hagytuk:( De csak hogy keményebb legyen az indulás mennünk kellett melózni anyuval fel a 12 kerbe erre mit tesz Isten fogja magát erre lerobbanunk no mondom fasza. Az út kellős közepén a vármegye úton na tudni kell róla, h 2 sávos- oda meg vissza. Na oké kiszálltam h megtolom de beakadt a fékpedál. Király én ott rövid futónaciban emg futószerkóban szenvedtem, mire jött a polgárőrség, hogy megkérdezzék mi van, mert olyan szerencsétlen kétségbeesett arcot láttam, hogy szerintük tuti segitségre van szükségem. Végül megállt nekem egy autószerelő segiteni, ő annyira összehozta a kocsit, hogy oké akkor most legalább a félre állás menjen. Na anyámat elküldtem melozni mert eléggé késésben volt én meg ott maradtam vártam a Bandit- a nevelőapámat, ohgy legyen aki megszereli a kocsit, hogy legalább haza tudjunk jutni melo után. Na tudni kell, hogy elég benzin volt benne de max negyed tanknyi, megvártam nevelő apámat, és hivtam taxit aki felvitt engem a 12 ker legtetejére anyémhoz hogy segitsek neki. Ott voltam 2 ig mert addig szerelték a kocsit. Akkor levitettem magam taxival Bandihoz mert vkinek fel kellett vinni a hegyre a szutyok kocsit. N amondom király mert még ilyet nem vezettem...és hát persze mentem ezerrel és nyomtam felfelé a gázt de volt egy olyanabb emelkedő ahol fogta magát és megállt a kocsi mert nem érte benzin a szivókát, fasza leállt és elindult visszafelé:) szal elég meredek volt és durva de tul éltem:)
Olyan hajnal 4 felé hazaestünk, hazavezettem a szar kocsit...pff.. de aludtam kb 7ig nem sokat. És indultunk is Spanyolba:)

Nos ideúton átmentünk Ausztriába, Olaszországba, Franciaoszrágba és végül onnan Spanyolba:) Nos az osztrákoknál éjszaka mentünk ugyhogy elöl ültem mint anti alvó egyén, mert anyám 1 mondatot mondott és elaludt utána, ja és orbitálisan horkolt:D
Szal Ausztriában a hegyek között nem nagyon lehetett szép képeket csinálni, de az volt g áz hogy este autópályán vezetni még nem vezettem aztán akkor már 12 óra volt a kezemben akkor már egy kicsit para volt, hogy bealszom. De hősiesen birtuk... ja mulatós zenáket hallgattunk és énekeltünk...:D hangosan!!!:D
De ehhez a legkeményebb az az volt hogy akkor már 30 órája nem aludtam ugyhogy kissé szét voltam zuhanva:) Olaszországból nem sokat láttunk, csak autópályát, franciából emg a Cote D'azur-t végig sok sok képet csináltam gyönyörű volt.Gazdagság mindenfelé, és olyan villák, hogy az ember ha ránéz egyszerüen bepisil a gyönyörtől:) Na mind1 csodaszép volt ez a lényeg:)
Spanyolok nahát ez egy külön sztori... jól néznek ki, jó fejek, kedvesek, közvetlenek és én nagyon szeretek itt.::S legfszivesebben itt maradnék:) a kutyának nem hiányoznék:)na majd fojt köv:D emrt vannak poénok:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wildrose.blog.hu/api/trackback/id/tr49524549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása