Bubu szappanoperája

Tulajdonképpen mások számára ez baromi unalmas lehet, de nekem meg muszáj kiírnom magamból a dolgokat (problémákat, érzéseket) és mivel kézzel írni nem szeretek így inkább legépelem:) ha érdekel olvass bele, lassan már olyan lesz mint egy szappanopera, nagy sírásokkal, boldogsággal kitagadással, küzdelmekkel...ez az én saját szappanoperám.

IndaFotó képek

Friss topikok

Linkblog

No. 5 Szombat

2008.06.21. 21:26 | BuBu | Szólj hozzá!

Hál istennek hogy nem vagyok sokat anyámékkal, mert egyszerüen megőrülök tőlük. Esküszöm, hogy ennél jobban nem szopathatott volna meg isten ezzel a 2 szülövel. Na de majd ha elköltözöm nyáron akkor majd minden rendben lesz. Mert ha apám mellett maradok visszafog ha anyám mellett akkor meg megőrülök attól, hogy mindig rajtam tölti le az idegét.
Nos de hogy happybb legyen a dolog...

Tegnap Matty elvitt egy salsa estre, nos tudni kell hogy azt itteni salsa est, az olyan hogy mindenki kicsi szexi ruha, feszes bögyi kidobó cuccok, és ehhez hozzá járul a merő erotikus tánc. Mikor bementünk majdnem megőrültem annyira tetszett, hogy jesszus uristen nem is tudtam, hogy létezik ilyen túlfűtött hely. Nos egyből bevetődtünk a tömegbe, de itt nincs olyan, hogy valaki nem táncol, vagy nem tud táncolni. Itt mindenki nyomul és simul és simogat és nagyon hihetetlen a dolog. Akkor lepődtem meg amikor Matty mondta hogy hoz egy kis sangriát nekem és mindjárt visszajön és ott hagyott, gondoltam nem fogok csak ott magamban táncolni. Erre a mellettem lévő hapsik egyből elkaptak és ugy megpörgettek, hogy csak pislogtam nagyon jó volt. Reggel 6ig táncoltunk, és megnéztük a kedvenc helyünkről a napfelkeltét ami egyszerüen gyönyörű, benn az öböl közepén lévő szikláról. És egyszerüen csak megadtuk magunkat a  gyönyörűségnek...konkrétan majdnem elpityeredtem, olyan túl jó, túl tökéletes és túl szép... és ekkor jött murphy és a hullám telibe nyomott ugyhogy kénytelen voltam felvenni Matty ingét mert totál átázott a fehér felsőm, kb mint a vizespolos verseny, szóval mig hazasétáltunk kéz a kézben addig néztek az emberek hogy hozom a papucsom a tüsarkúm a kezemben meg a ruhámat és egy egyszerű (hatalmas) férfiing volt rajtam. De mindenki csak mosolygott ognolodm azt hitték vmi erotikus hajnalban volt részem:D pedig nem, csakhát gondolom a zilált ábrázatomból gondolták...Persze jöttek ott focisták is Matty mindegyikkel tök jól eltumált én csak ennyit értettem, hogy tralla tralla tlrallatrallata hát igy ennyit:D nem sok mi? bár gyönyörű sztem a spanyol nyelv. De aztán amint megtudták, hogy nem beszélem a spanyolt egyből átváltottak angolra vagy franciára, szóval nagyon jól elbeszélgettünk. És beültünk egy kávézóba, hogy felfrissüljünk- igen jól sejted ugy ahogy voltunk abban a férfiingben:)- ugy az egész csapattal. Már egész jól belejöttem a franciába is de ugy 9 felé mennem kellett megint úszni meg a gyerekekre vigyázni és reggelihez ültetni őket és az volt a problémám hogy 10re le kellett érnem a piacra, hogy a kocsival legyen helyem. Ugyhogy gyorsitott felvételben fürödtünk én lerohantam a gyerekekhez mig ő zuhanyzott, megkajáltattam őket, és gyorsan elmentem a piacra, bevásároltam apáméknak meg magamnak mindenféle kis ajándékcskát. Aztán mentem vissza uszást tanitani, és igy pont du 3ra hulla lettem, de persze akkor jött az, hogy Bogi menjünk le a partra, dobáljatok Mattyvel és játszunk valamit...ohh oké mondom lemegyünk egy órácskára, oké persze lett belőle 2 és mira hazaértünk, Bogi éhes vagyok, de nem lehet iylenkor enni mert akkor este nem esznek a vacsiból. Ugyhogy nem kaptak ledöltünk Mattyvel, hogy most akkor olvasunk én Robin Cookot, ő meg az egyik ilyen Vavyan Fable könyvembe olvasott bele, de 2 mondatig jutottunk aztán eldöltünk mint a büdösbogár, és szép békességben aludtunk:) Most keltem fel 8 felé és hazajöttem anyámék házához, hogy velük is beszéljek egy pár szót, de persze skypera feljöttem egyből beszélgettem faterommal is, de értitek amennyire tud disznó is lenni annyira azért mégis szeretem ugyanugy ahogy anyámmal is igy vagyok, végülis mégis csak a szüleim. Ezért itt beszélgettünk, erre annyit látok hogy anyám idegbeteg és itt kiabál, hogy őt nem érdekli az apámmal való seggnyalás meg bla bla bla blaa, na mondom jól van leraktam, de nem tudja anyám mekkora kést döfött belém az ilyen mondatával. Ugy látszik neki sem fogok tudni soha megfelelni, de azért próbálkozni csak lehet. Most veszem iyg észre, hogy a beszélgetések alatt anyám mennyire másnak mutat be mindenkit magakörül, már emgint kezdni a megfestését másoknak és a tipikus szarkeverést. Kiborulok az ilyentől, eddig 1szer állt ki mellettem csak a Bandival szemben, neki mindent elvisel, nekem emg annyit sme hogy a saját bejáratu faterommla beszéljek, de hát ez van már kezdem megszokni. De most inkább megyek vissza Mattyihez mert nincs kedvem itt lenni tovább...holnap leszek megint. Addig is mindenkinek sok sok csőközönt külldök!!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://wildrose.blog.hu/api/trackback/id/tr18532751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása