Bubu szappanoperája

Tulajdonképpen mások számára ez baromi unalmas lehet, de nekem meg muszáj kiírnom magamból a dolgokat (problémákat, érzéseket) és mivel kézzel írni nem szeretek így inkább legépelem:) ha érdekel olvass bele, lassan már olyan lesz mint egy szappanopera, nagy sírásokkal, boldogsággal kitagadással, küzdelmekkel...ez az én saját szappanoperám.

IndaFotó képek

Friss topikok

Linkblog

No.2 szerda

2008.06.19. 00:05 | BuBu | Szólj hozzá!

Most épp éjfél van itt és eléggé pipa is vagyok...:S de hát ez van. Áhh Bandi kiborított pedig ez még csak ez eleje...az a bajom hogy iszonyat bunkó, mindekivel nem csak vele. Kiborit a gondolkodása, az hogy őt mindenkinek el kell viselnie, de ő itt genyózik és akkor meg van lepődve ha intellektuálisan - mivel abban elég gyér az ürge- földbe tiprom és erre mit tud szólni? Kuss kistaknyos...hát hallod mondtam neki hogy legközelebb ugy tarkón vágom ezmiatt hogy megfejeli a tányért, persze erre anyám mondja hogy ne legyek szemtelen! áhh ki érti a felnötteket. Bandi itt fikázza az ismerösünk lányát a Zillét mert hogy milyen hisztis, de azt nem veszi észre hogy a 9 éves lánya nem volt képes egy képeslapot megírni pl: utsza,jólvagyók,csalággya csak hogy a gyengébbeket emlitsem...sztem ez baromi gáz. Beleolvastak a fejem fölött az msnembe, hogy mit írok és akkor meg van lepődve ha ilyenkor egyből felmegy a pumpa és elküldöm az anyjába egyből. Áhh amugy a bajom az az hogy rám van hagyva az összes gyerek számszerint már 7 abból 5öt tanitok uszni és az összessel kell játszani és odafigyelni rám. Az anuykák közben persze pofáznak és ennyi mert megy a helyi pletyimüsor...kiborito!! aztán kissé kifáradtam, hogy nem segitettek be, de igy legalább ingyen van a szállásom (mellékelek majd képeket). Aztán ma mivel egész nap usztam már rendesen izmosodik a lában, konkrétan olyan izomlázam van ohgy bepisilek. Jahhh ma beégettem magam:D:Dtudom szokásomhoz hiven de azért nem mindig:) hát persze fogtam a gyerekeket számszerint 7et -mint a gonoszok- és lementem velük a beach-re hát hogyne ahányan annyi felé... na mondom oké akkor orditottam angolul ezerrel, hogy huzzák vissza a belüket meg hát hogy elöbb ki kell teriteni a törcsiket, meg a napernyőt és atya úristen... na igen oldalamon a 2 éves gyerekel kiástam egy kis lukat a napernyőnek, mellesleg már a baywachos pasik ott röhögtek rajtam, hogy ások ,ordibálok, nevelek... de azért tartottam a frontot, mert mindegyik vigyáz állásban volt a végén, rendesen rám is gyógyultak. Na végül beraktam a kis gödröcskébe a jó kis napernyőt mondom jajj de jó igy nem kozmálunk le...meg hát láttam is hogy körülöttünk mindenkinek sikerült beleszurnia okés akkor nekem is menni fog. Elöttem volt egy nnémet turista házaspár,de az a tipikus agyon barnult sztori...erre egyszer csak a szél felkapta a napernyőmet- ami kb 2 m átmérőjü- és elsodorta, de uugy hogy a német házaspáron landolt, onnan ment tovább a tenger felé de leteperte a vizimentőket na mondom király le a gyerek mondom maradsz Kolos és Zille és többiek is. És ezerrel trappolok a napernyű után persze én is végül a tengerben landoltam és ott szenvedtünk a baywachos pasikkal...kemény volt az tutibiztos...jaaa épitettem homokvárat:S:Selég komoly a kislapáttal a kezemben, fotozkodtam a dögös, tökös vizimentőkkel, fociztam, főztem, és most hetedig nap megpihenek- na jó az még odébb van de lényeg a lényeg hogy végre van időm olvasni. Már most nagyon dögös a szinem, az tuti ha haza megyek nem fogok hosszu cuccokat hordani csak olyat ami látni engedi a lábaimat:D sose volt még ennyire barna és formás az úszástól. Ja és hogy ne teljen unalmasan a napom az egyik gyereknek belement egy tüske a kezébe, akkro jött a szitéria,áhhh de neeem dehogyiiis...ilyenkor egyből jön a többi hogy jajj Bogikám fáj a lábam, a kezem,hasam, menstruálok, szülök etc etc... és minddel foglalkozni kellett. Amugy édespofák, de rájöttem hogy nekem gyerek csak lizingbe kell, reggel eljön este vissza anyukához vagy esetleg max 1 hét mert utána hulla efektust nyomok be:D Szenvedés az nekem az, hogy nem volt rajtam már 5 napja smink, se alapozó, se egy szempillaspirál, se egy magassarkú, de a másik az az hogy nem volt kivasalva a hajam már mióta és kezdek kiborulni...na mind1 majd lesz időm még rá.
Amugy midnen napot ugy kezdek hogy kimegyek és úszok 60 hosszt, jön 3 gyerek azok közül már egyre csak kicsit kell figyelni mert ő már tökéletesen uszik egyedül melluszásban, na de a többi..hajjajj rájuk aztán figyelni kell, de már nekik is egész jól megy. Délig vagy jön a többi 5 vagy még több és tanitom őket uszni vagy nem jönnek, de délben be kell menni a lakésba mert itt 43 fok van kint és éget a nap, az arcunk kicsit meg is égett...de 3ig siesta van kötelezően mert tényleg nem lehet birni a napot. Poén hogy minden spanyol családban kötelező a siesta...déltől du 2ig alvás van:) lehet ezt kéne bevezetni nálunk is, bár én megőrülnék...Na jól van megyek olvasni meg képeket frissiteni itt mert már kezdem érezni hogy hulla vagyok és nehogy ráboruljak a gépre itt aludni:):)

mindenkinek pusza!

A bejegyzés trackback címe:

https://wildrose.blog.hu/api/trackback/id/tr73528196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása